Ullared

Igår natt åkte vi mot Ullared. Min uppvakning var inte av den bästa. Jag hade satt alarmet på 1.00 Tänkte att det räcker nog, men jag vaknade 1.27 eftersom jag hade somnat med mobilen på laddning i sovrummet och tv:n på i vardgasrummet där jag sov. Hörde helt enkelt inte alarmet, på 20 min hann jag klä på mig, borsta tänder, åka o parkera bilen o sedan gå till busstationen :-)) vi hann i tid.

Resan var rätt ok neråt Ullared förrutom att vi stannade på ett ställe där matstället var stängt likaså toaletten. Smart ställe ett stanna på?? :-P Jag sov nog 1 timme.

Framme vid GeKåsUllared strax efter 8.00. ( Kamera tiden stämmer ej)


Härligt inga köer alls :-))

 innan   efter

Det var faktiskt så mycket fint där skulle ha velat köpa mycke mer, men får dela upp det så man kan åka dit flera vändor ;-) hoppas på en vända innan sommaren eller så lagon till jul...

Lite av innehållet i vagnen ser ni här:

















Jag köpte mer men kan ju inte lägga ut allt, kan vara lite tråkigt att kolla på foton på olika grejer. Det konstiga är att jag köpte ett baseballträ och en boll. Jag hade dem hos min mamma Kevin hann se dem men nu e dem spårlöst försvunna. Konstigt.....
Diggar dem små somriga detaljerna på min nya sommarjacka :-) Små blåa blommor längtar till våren och soimmaren!!

Nu ska vi åka o kolla på bebis hos min  väninna Heidi. så gulligt. Jag har köpt lite åt honom och sedan gjorde jag ett personligt "Grattis till baby kort"

Vi hörs kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0