2009-04-03 Fredag

Tänk det e Fredag idag. Jag har lite ärenden jag tänkte hinna med idag, som lämna syrran till skolan, hämta ut paket fr. HM, cykla me Kev till stan o äta + lämna papper o skicka pengar till min gudson i Finland (bättre sent än aldrig). Jag ska även hinna städa undan lite här hemma innan klockan blir för mycke. Discot börjar 18-21, men vi kommer hem innan 21, tycker nog att det är för länge att vara ute, men får se kanske blir så att Kev för stanna tills det slutar iallafall, det är ju lördag imorn.

Jag tycker inte om att ha för mycke saker att göra på min ända lediga dag denna vecka, men allt ordnar sig jag kommer hem o fixar lite sen drar vi iväg, allt behöver ju inte göras idag heller. det känns bara bättre att kunna njuta av en ledig stund mellan jobbpassen i helgen....

Nej nu ska jag klä på mig så jag kan lämna min syster i tid.

Hörs kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0