2009-04-05 Söndag

Det vart en trevlig o lugn helg.

Igår åkte vi o handla lite mat, åt mjukglassen me viol/lakrits strössel.
Därifrån åkte vi till kära pappa!!!


Observera den fina örngott som man ser i bakgrunden "Världens bästa pappa"!! O det är han!

Vi var hos honom i ca 2,5 timme, vi kollade på finsk tv o nåt annat. Vi åkte hem för att packa med jobbkläder till mamma o M där jag sov över så jag inte behövde vara ensam hemma. så tråkigt blir nog aldrig van vid det.
Vi kollade på Robinson o sen somnade jag rätt fort efter att det var slut! Hade ju jobbat o skulle ju jobba 7 i morse.

Vi hade det väldigt trevligt, bara tjejer igen :-)..... Går inte o festar om jag ska jobba dagen efter,   har slutat med allt sånt för länge sen, typ....

Nu ska jag få min älskade son i säng. Kramar från lilla mig...

- Hur kom du hem igår?
- Som en blixt!
- Så snabbt?
- Nej men liksom i sick-sack...


Sanningens ögonblick kommer nu så bye bye på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0