Annandag påsk 2009 del 2

Nu har vi kommit hem från min moster o hennes familj. Min morbrors äldste pojke fyllde 11 år igår så vi firade honom idag, hos mostern alltså. När vi kom dit fick vi en god påskmiddag. Sen efter en stund fikade vi med chokladkex, cocostoppar (sån me vitgegga i), rulltårta o pärontårta, häftig värre.....

 Pärontårta me päron smörgegg i

Hos min moster var hennes familj, min mamma, en syster, 4 kusiner, 2 mostrar o min morbror jag o Kev förstås... Riktigt härligt att träffas igen, nu var vi inte alla men ändå några. Min mormor fattades!!! Saknar henne stora dagar: påsk jul födelsedagar o vardagar också för den delen. Hon var den bästaste mormor som finns verkligen!!

Jag kanske ska köpa en bänkdiskmaskin (ny) o dataskärm från min mosters man, billigt!! Får fundera lite måste ha pengar till mycke annat också... Nån liten semester resa inom norden, sen lite annat smått o gott.

Ska försöka få Kev i säng vid 20.00 nu har han gått o lagt sig lite senare på "lovet", jag har sett till att han varit ledig så mycke som möjligt 2 dgr var han på fritids förra veckan ;-). Men nu e det skola/fritids 4 dgr denna vecka säkert jobbigt :-(..

Jag kan inte sitta här någe mera för har suttit vid datan på jobbet i ca 2,5-3 timmar idag det vart lite för mycke, aldrig mer! Fick ju as ont i nacke som ni kanske vet eller har läst har jag skadad min nacke ett antal ggr i olycksfall så kan ju för sjutton inte göra nåt snart :-(

Nu ropar Kev på mig badat färdigt ska hjälpa honom o duscha lite..

Ett lite gammalt foto på min gulliga son:

 snart 2 år sen juli 07
Taget med syrrans mobil, tack syrran för fotot!!

Min lillkille är lika söt nu har inte förändras så jätte mycke!

Nu måste jag fixa lite matlåda o lägga sonen.

Hörs Kram....                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0