Annandag påsk 2009

Jag har sovit hos mamma o Marielle kunde inte åka hem o sova utan nån här hemma. Jag skjutsade min son till hans pappa därifrån åkte jag o åt memma hos T  drack kaffe. hos H o co var jag också, förde över musik på mp 3:en. Sen åkte jag tillbaka till stan o hälsade på Sirpa o tjejerna. Det var ett tag sen sist så kul att bara prata lite om allt o inget.

Jag o M åkte till "Rimi" o köpte Världens godaste kex "salt o peppar" kryddade var dem, o ost där till. Jag hade med mig en burk Ravioli som vi delade på äter ju aldrig det nuförtiden för Kevin gillar inte det alls. Jag tycker det är rätt gott ibland o kommer säkerligen äta det nån mer gång när Kevin inte e hemma.
Vi hade det jätte kul på kvällen, vi skratta o kollade på tv, "Sanningens ögonblick", killen vann 500 000kr helt sjukt!!

Nu har jag jobbat fram till 15.00 o sitter här o väntar på min älskade son! Saknar honom har ju inte sett honom på snart 26 timmar, det e ju jätte länge känns det som...

Ska vila tills han kommer hem!

Kram                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0