Äntligen

är det ledig dag som väntar imorn. Tror att vi ska äta på McD o Kevin ska väl gå på discot på deras skola. Tycker det är roligt om han kan vara med o dansa. Köpa en massa godis o popcorn, man fick även pyssla som är jätte skoj om han vill/hinner göra. Han gjorde ju så fina saker som jag fick hem igår! Stolt igen!!!!

Håller på o tvättar min enorma berg av kläder, ja hela korgen plus en halv Ikeakasse. Lite väl mycke men det var ju lakan o 10 tal handdukar pga min mamma o syster har också varit här i veckan.... Hoppas jag hinner städa lite annars gör jag det imorn bara det blir gjort innan helgen. Då har jag inte tid för städning, jobbar lör-sön. Lördag barnfri från 16 till sön efter Kenny Starfighter, vet inte riktigt hur dags det är men jag hinner hem från jobbet iallafall.....

Kevin har en kompis Tommy här just nu, lite jobbigt för jag hann inte dammsuga innan grus i hela hallen o tvättstället står inne på Kevins rum, ska hämta bort den iallafall.... Nu så e den borta därifrån :-) Kollade läget inne på hans rum det var ju riktigt fint, stolt!! Det finns lite för mycke grejer o leksaker men dem alla är på sina platser iallafall... Dem pratar om fotboll o hockey, grabbsnack.... Roligt att höra, tycker jag.. Tommy är en sådan svärmorsdröm i framtiden (om man hade en flicka), så himla snäll o go. Omtänksam.

Nu är killarna ute så jag ska läsa lite innan matlagningen ska börja.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0