As härlig kväll

  20.00                                                 21.00

Det blir att kolla på 5:an från 20.00 Ugly Betty o dubbelavsnitt av D. Housewives.
Gud vad skönt för Tröttheten släpper ju aldrig. Det känns som om man går i sömnen. Har nån annan kännt så?!? Hoppas Kevin somnar sin vanliga tid idag, han har ju varit på skolan första dagen idag så det lär han göra. Idag har han också varit sådär hungrig igen, växer antar jag :-)

Vad roligt det är med FB egentligen kommer i kontakt me en massa folk, har nog aldrig riktigt förstått vitsen med sidan men nu fattar jag vad dem som vet har pratat om :-)...

Orka sitta här nej nu ska jag lägga mig framför tv:n o bara slappa o ha det skönt bara vara inte tänka på nåt.... gissa om det går? knappast för mig!!

Jess kom förbi för att hämta ägg för penslingen till bullarna, hon har lovat att komma förbi me bullar ikväll hoppas hon håller vad hon lovar ;-)

Kram på er igen.....


 Daniel i Ugly Betty är ju så Snygg!

ps kanske lite fjortis men skitsamma, jag tycker att han e snygg ;-) o för den delen har jag varit utan närkontakt i snart alldeles för länge :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0