Bilen e hemma

men den ¨mår inte riktigt bra i växellådan, visserligen e den som vanligt för innan den lämnades på verkstaden då fungerade inget som det ska typ..... kostade fyrsiffrigt det skulle kunna kostade 4 ggr mer om jag bytte hela lådan, som jag inte har råd med just nu eller kanske aldrig någonsin.... Tvätta av bilen innan jag kom hem helt full av pollen, bläääh..

Jag har väl inte gjort så mycke idag förutom det jag redan skrivit om.

Kollade på tv, o åt lite vitlöksbaguett o nudlar, låter kanske inte så gott men det var helt ok kvällsmål....

nu ska jag läsa klart boken (hoppas jag) har inte hunnit läsa någe efter morgonen....

Dricka mer vatten känner jag att jag skulle behöva, VERKLIGEN....

Imorn ska vi på jobbet äta ute, va gott det ska bli!! Typ Kinamat eller nåt liknande mums :-) På tal om Kinamat Kevin ville ju äta det, så ska nog köpa det antingen imorn eller söndag....

Hörs.... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0