Det är lite svårt

o veta hur allvarligt nåt är i telefon. Fritidspersonal ringde mig i morse o gjorde mig en aning orolig. Min Kev hade sådan tandvärk att han inte har ätit eller nåt idag. Dem ville att jag skulle hämta hem honom. Men när jag ringde hade en följt med på nån aktivitet så jag hämtade honom efter jobbet 12.30...

Jag ringde ju såklart på akuttid till honom för att få en tid så fort som möjligt, sen ringde jag tillbaka nyligen för jag vet inte om jag tycker att han behöver gå, men vi bestämde med sköterskan att han ska dit på kontroll.
Det går ju inte att han ska på fritids imorn ifall dem ringer så fort han klagar på den onda tanden ,så om jag får sova i natt jobbar jag imorn ,annars vabar jag. Om jag som sagt får sova då ska han vara me sin mormor o moster hemma hos dem.

Idag var det en kort men lite konstig dag på jobbet, man blir ju orolig när nåt händer sin son o då blir man lite mindre fokuserad på det andra. Men tyckte det gick bra iallafall. Nu är jag rätt tom i skallen.

Gjorde korvstroganoff me ris nyss. Hoppas att Kevin kan äta! Sen ska Kev till sin pappa om inte tandläkaren "drar ut" på tiden. Han ringer oss när han slutat jobbet.

Återkommer om besked senare ;-) Ha en trevlig tisdag eftermiddag/kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0