En lite trött Anette som sitter här

Jag mår nog inte så bra helt slut idag, vill bara sova men kan inte, ska ropa in Kev så vi kan äta middag.

Vi har varit till pappa med min syster M. Det var bara en dryga timme men jag höll på o somna där också, vi kollade på tv o åt lite godis.

Vi skjutsade bara hem M o sen kom vi hem. Gick ner i tvättstugan o YES fick tvätta på torsdag när Kev e hos sin pappa den normala tiden på vardagarna.

Nu har min kollega på jobbet Lena hämtat lite bakplåtspapper till hennes dotter, hon fyller ju hela 20 år på torsdag så det ska bakas bullar i stora lass....

Kevin e inne så nu ska vi äta Fläskkotletter ris bearneisesås o sallad... Det ska bli gott!!

Hörde att både Heidi o Tarmo e sjuka Kevin på väg att bli han hostade i natt o snorig var han när han kom hem igår. Det kanske e därför man känner sig trött börjar jag också bli sjuk!!?? Bläähh.... Har inte råd att vara hemma....

Ha det bäst! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0