Färjan 2






E rätt bra tycker iallafall jag. Man vet aldrig vad som kommer. Lite pinsamt om det var jag som dem filmade, speciellt då vi var på kryssning med Kevins fotbollsgäng. Såg förresten killen som jag pussades med idag, han bara log. Kul men jag kände mig lite små ful, inge smink eller nåt..... Hoppas jag ser honom nångång ute så man kan prata lite, hehe.... Han e så himla fin. ;-)

Vi hade med Melissa till Fotboll o Tarmo. Han fick New Body produkterna han bedtällt o vi åt jätte god middag. Vi kom inte hem förrens strax innan 20.00. Nu har dem ändrat tiden från 17 till 17.30 o en timme framåt, gillar inte det.
Jag o Lotta fick försöka leda laget sista halv timmen, inte lika lätt som det ser ut. Det gick väl rätt bra iallafall. Blir ju bättre om man kommer in i rollen som ledare.

Magnus var här tidigare o hjälpa mig med datan. Tack Magnus!!!

Måste dra Färjan börjar nu igen.....

Puzz o Kramiz

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tittar du på sånt skräp på tv? :)

2009-04-28 @ 00:45:58
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0