Fick en Adidas overall

på fotbollen idag. Det var bra då vet man hur man ska KLÄ sig på nästa träning, om en vecka. Vi gick ut på promenad Anna-Mia o jag. Men typ 1,5 km bara men det var kul. Fast det var halt i isigt en bit upp i skogen, solen hade nog inte kommit åt o smällta ner snön/isen där. Jag hade ju Friskvård på jobbet också så det vart 2 promenader på en o samma dag. Har ont i fötterna, inte konstigt :-) brukar ju knappast kunna ta 2 promenader samma dag knappt samma vecka....

Imorn e de sista dagen att jobba i denna vecka, slutat 13.30 har jag för mig. SKÖNT!!! Påsken är räddad blir skönt o vara ledig när alla andra är lediga, fast jag jobbar på måndag, det gör inget för Kev e hos sin pappa till 16.00 från 13.00 på söndagen. Kommer sakna honom, men det ska samtidigt bli skönt o få lite egen tid utan jobb på hela helgen. Jag får alltså några timmar, nästan hela söndan. Får väl åka till nån tokig kompis eller nåt ;-)

Ska komma hem o bara vara imorn tror jag, ska fixa lite lättare mat på middan o sen i helgen kan man ju lägga ner mer tid o göra mysig påskmat o godis o allt roligt.

Nu börjar jag bli trött så ni får sova så gott inatt så hörs vi imorn..... KRAM



Jag e den lyckligaste på denna jord jag har Världens Bästaste Son!!!!!!!!!!!!! Älskar honom över allt annat!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0