Filmkväll med Sonen

                          


Vi kollade på Madagaskar 2 nyss, den filmen som kom på posten. Som den glömske mamman glömt o avbeställa, men Kev tyckte filmen var bra så huvudsaken. Marielle ska få kolla på den nån kväll sa vi. ;-) Jag somnade en stund när vi kollade på filmen, men jag får ta igen det nästa gång vi kollar på den .....

Jag deklarera på nätet tidigare idag, vad skönt att man har det gjort. Hjälpte 2 andra med det också. skönt!

Jag ska kolla klart på Desperade Housewives o sen sova. Så trött idag, har inte alls varit i form idag :-(....

Hörs imorn. Heippa

Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

Yes.. har bara sett halva:)

2009-04-28 @ 22:28:44
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0