Fredag 09-04-24

det e fredag Jippii skulle jag nog sagt om inte helgen framför oss skulle vart min jobbar helg. Samtidigt som när jag lämnar Kev till mamma för att ta mig vidare till jobbet imorn bitti betyder det att Jag inte ser Kev förrens söndag 17.00
:-( det är väl det tråkigaste!!! Men jag får hitta på nåt imorn kväll kanske gå ut eller bara umgås med nån vän/väninna!! Vill verkligen ut från min lägenhet, nu har vi haft lugna helger i månader, då e det dags......

Jag får försöka väcka min grabb han e trött idag, men har tagit fram kläder så det e bara 5 min att klä på sig o borsta dem små mjölktänderna, han har inte tappat en enda ännu..... Men han har fårt 2 st Oxeltänder, igår hade han förresten jätte problem att äta bet sig själv i kinden ett par ggr, kanske berodde på att han var skapligt trött på kvällen efter en dag ute....

Nej nu måste jag dra o "tjäna" lite pengar, så Ha en trevlig fredag, höres senare! Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0