Grilltime

i ugnen iallafall. Flintastek, potatissallad o sallad blir det, idag. Det ska bli så gott, men ska inte äta förrens 17.00 då Tarmo kommer hit. Antagligen får jag låna hans bil till Torshälla så Kevin får somna den normala tiden, inte kul o åka hem med honom efter 21.00 då min kurs slutar. TNIS har utbildning för alla föräldrar som är med i laget som t ex materialare eller planledare. Det ska bli intressant. Det ska handla mest om hur det e att leda en grupp med barn osv.

Skrev en protestlista på jobbet ang att vuxenförvaltningen vill sluta leverera varm mat till vårdtagarna, sen faxade min kollega den till ekuriren. Den kommer nog med som insändare i tidningen :-)... Ska bli kul att läsa den, ändå jag som skrivit med egna ord efter att flera kollegor sagt vad den ska innehålla osv. Kändis för en dag.... Skämt!

Jag e trött nu har väl för lugnt här hemma för Kevin e ute o åker sparkcykel me Robin. Jag försökte ropa efter honom för vill att han ska äta mellis innan middan, men nu har dem åkt till Robins sida av huset, antar jag.... Han brukar komma upp när han känner sig lite sådär små hungrig..

Nu tänker jag lägga mig o vila ett tag.

Puss o kram/ Anette

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

mmm vilken smarrig middag ni har idag! grillmat är alltid mat i alla former =)

2009-04-22 @ 16:08:48
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

tack snälla!

hoppas du får en underbar dag!

kramar

2009-04-23 @ 09:38:34
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0