Gud va kort

hår man har fått, vi jämnade till håret o då vart det rätt kort :-), det växer sen.... Nu e vi hos mamma o Marielle. Vi har ätit lite "lunch" efter jag kom hit efter jobbet 14.00. snart kommer min kompis för att skjutsa hem oss.

Vi var till Sanna efter jobb/skola igår, vi hade jätte mysigt fika me te me honung i gott, o sen åt vi korv me bröd ute ;-) Tack Sanna o Fredde för maten...Det var så kul att Tristan o Kevin kunde leka i ca 1,5 timme innan det var dags för Fotbollen.. Ja vad säger man nu kan det vara slut på Saaben, växellådan iallafall.... Den stanna kvar i "Storstan" igår, nu e den på verkstaden så får se vad dem säger.....

Igår fick vi skjuts först hem sen till mamma... Vi kollade på tv o pratade som vanligt. så idag bytte jag o jobbade dag istället för kväll, nice.... Kevin var hos sin mormor så länge....

När M klippte mig lekte mamma o Kevin typ att Kevin gav henne fotvård o lacka hennes naglar. Det såg så gulligt ut!


Ser ju ut som ett proffs!!

Ska köpa hem lite från Sveaplan o sen bjuda på mat om nån vill ha.... Det ska bli gott som sjutton.....

Nu drar jag för denna gång, höres. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0