Hemma igen o det e mer än skönt

Vi har ätit Kycklinggrytan me M o T.... Sen till efterrätt vart det blåbärskaka me vaniljkräm o kaffe. Vad gott det e med V-kräm! En annan sak som jag tänkte på i morse är att hur gott det ser ut med "TakeAway" kaffe i mugg me pipa, hehe.... Ärligt det ser jätte gott ut ju ......

Nu har mina "gäster" åkt o jag e hemma ensam, Kevin är ute o leker med bl a Robin. Vi hann som sagt inte mer än att komma hem så var Krille utanför dörren o fråga efter Kevin. Kan inte jag ha fler som jag umgicks med närmare!!?? Kanske inte lika kul om alla kom flera ggr om dagen men ändå det skulle vara roligt att få besök o inte behöva åka o besöka jämt o ständigt.
Nu blir det inte lika mycke Sanna eller Heidi för kommer ev inte ha nån bil på ett två år. Tror knappast att jag kan hålla mig så länge e ju mer eller mindre beroende av bil pga Kevins fotboll som e i "Storstan" o skola/jobb resorna :-(.....

Får se dem har visst inte ens börjat kolla på bilen för den stod på samma ställe som T hade ställt den i morse.... Domen kommer imorn eller övermorn kan jag tänka , inte roligt men sånt e livet....

Vi får se ang dom om den rätta personen sitter häktad för Statt-branden nu. Det e väl på tiden!!! Men vad får han för det!? As bra mat i några FÅ år, gratis utbildning o fler kriminella i sitt umgängeskrets, har jag rätt??

Ikväll blir det tjejprogram på tv, nice...... Hoppas jag inte somnar bara :-(......... Tog typ 1 timme att skriva inlägget, fick prata i telefon o så msn:nar man samtidigt. Kevin ska hem om 5 min, hoppas han kommer då också!

Kram mina finaste läsare

ps. Kan man ta fel på Måsta o Mesta, ja tydligen, hehehe - Jag trodde detta var Mesta pizzeria. Nej du står ju helt fel Mesta ligger i andra änden av stan..... Kan det bli mer komiskt!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0