Hemma igen..... skönt

Nu har Kevin kommit hem eller för en timme sen. Jag har varit o firat JESS o fikat hos Sirpa. Det blir lite mycke men det kändes bra att inte sitta hemma. Jag har ju hela helgen på mig o bara vara, eller allt det som ska göras när man har barn måste göras men har tid till tv o städning hehe....
Fattar inte dem som aldrig har tid för sig själva. Man tar sig tiden helt enkelt svårare än så e det inte. När Kevin är ute me grannbarnen då kan jag passa på o kolla på nåt på tv, eller läsa... Städa eller tvätta hehe....

Min näsa kliar jag nyser o fryser. Har svårt o andas. Ja jag (vi) är lite förkylda.... Ska inte klaga men gör det ändå, detta är ju min blogg så jag får skriva precis vad jag vill o känner för. ;-)

Jess
fick fina klänningar av sin pappa o allt möjligt kul.... Studentklänningen klar. Tänk det e ju snart, kul för henne!

Sista arbetsdagen imorn, vilken lycka! Skulle inte orka gå o jobba en dag mer....

Nu e det bara att borsta Kevins småtänder, han visade mig idag att han fått sin andra Oxeltand uppe, häftigt, han påstår bara att han har svårt att äta. Kan stämma eller inte svårt det där vad stämmer o vad stämmer inte hehe.... Ibland säger han det för han inte vill äta nån mat eller liknande :-) Men det går över snart...

Kramizar......

ps min mage tål inte 3 koppar kaffe inom 1 timme.... aj aj....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0