Jag fick en jätte fin påsk-kyckling av Kevin idag

Han hade även gjort en jätte jätte fin glittrig påskägg att hänga i påskriset. Så stolt över honom för han gör så fina saker!! Sen hade dem sått nån blomma, röd till färgen ska dem bli så får hoppas att den inte vissnar innan bara :-(....

Påskkyckling/tupp





Fina påskägget (är av glitterpulver i flera olika färger)



Denna lilla "växt" ska bli 40 cm högt!!??



Erkänn han är duktig min egna lilla 6 åring??!! Så fina saker han gör, sen ville han visa lite teckningar han ritat på skolan men jag hade ju bråttom så hann bara se 2 sidor så dåligt samvete. Ska kolla nån annan gång och då ordentligt!!!

Vi har varit på vårens första utomhus fotboll, skönt väder var det måste jag säga!! Solen sken så starkt att min svarta munktröja var rätt varm att bära.... Vilken lycka från i höstas då var det pissväder rent utsagt, regnade 9 av 10 torsdagar.. Spela fotboll på blött gräs är ingen höjdare, det blir ju halt o allt sånt..... Bläääh nu siktar vi på en fin vår o sommar säsong!!

Nu drar jag mig för att kolla på Efterlyst (tror jag det blir), sen om jag håller mig vaken blir det att börja på en ny pocket "EGOGIRL" av Carolina Gynning. Den handlar om hennes liv, tror jag, hehe. Ska bli kul o läsa lite sånt nu innan jag ska börja på en lite mer dragisk bok....

Sov gott o kram på er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0