Konstig natt

Jag har knappt vaknat kommer förmodligen gå o vara trött hela dagen pga dålig sömn i natt. Jag har drömt om mig o min kollega. Vi var vid ett ställe här i stan o som vanligt i drömmar ser det inte alls ut som det gör i verkligheten. Vet inte varför jag drömde om just henne vi umgås aldrig på fritiden lär inte göra det heller. Drömmar kan vara konstiga ibland.

Sen kom en bekant förbi rätt "sent" så jag gick o la mig senare än vanligt, men kul att få besök spontan. Vi kollade på tv o pratade om allt möjligt :-)....

Idag jobbar jag bara till 13.30 skönt för jag e sliten... Sen får vi se hur det blir annars ikväll o så, antagligen bara lugnt o jag måste lära mig o bara vara, vila upp mig nu när det ska snoras o ta på andningen direkt jag anstränger mig mer än nödvändigt. så påfrestande detta :-(

Återkommer om mera senare....

Hoppas jag vinner tävlingen som jag pratat om i tidigare inlägg, annars e det lite som vanligt jag vinner knappt aldrig... :-(
Fina smycken har dem iallafall!


Kram på er mina läsare ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0