Lång arbetsdag

                                                                                           

framför mig, men jag ska baka chokladrutor till vårat cafè. Så det blir as bra! Trodde jag skulle få sluta i normal tid men icke sa Nicke. Det går inte för sig hur som helst inte......

Här sitter jag nyss urhoppad från duschen skönt med en snabbdusch direkt man vaknar. Annars skulle man nog inte vakna överhuvudtaget. Det e väl bara o göra oss iordning o dra mot bilen starta den o köra till skola/jobb.

Får se vad man gör efter jobb/skola kanske drar till Storstan o hälsar på personer där eller sen nåt annat roligt... Måste höra av mig till Heidi o fråga vad dem ska göra det var så länge sen vi sågs, tycker jag.

Jag tittar ut o ser "mitt" träd här utanför som fortsätter blomma till den träd den ska vara, det är så fint runt om i stan, rosa eller vita trän jätte fina, blir så mycket finare!

Nu måste jag dra igen, så ha en super härlig onsdag! Kram mina kära läsare

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Mmm, gott med chokladruto! :) Nu är vändningsförsöket över och det var ingen höjdare ska jag säga! Han var inte så sugen på att flytta på sig så det bli snitt om ca tre veckor. Men det känns bra i alla fall. Hur är det med dig då? Hälsa alla på jobbet! kram

2009-04-29 @ 16:56:28
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0