Långfredag 2009 del 2

Idag har jag fått en hel del gjort här hemma, tvättat 4 maskiner tvätt, städat osv. Så skönt att komma hem när man har det finare hemma, imorn måste jag damma lite, hatar det!! Men måste tyvärr göras.

Vi var o åt memma o städade bilen invändigt hos T, ville till Heidi o co men trodde inte det passade idag för dem hade annat besök just då, men hon sa när hon ringde upp att vi visst kunde ha kommit också.. synd att man inte kunde prata me henne själv.... En av våra familje medlemmar ( Heidi är ju min "Wifey") hade legat död i akvariet i morse :-(... Det e ju alltid trist....

Ikväll åt vi Tacos:





Det var så himlans gott. Drack Påskmust till det var också jätte gott...

Detta är också gott:

 Smultron vin

Nu ska jag njuta av vinet o sällskapet av min lillsyrra, hon sover här igen :-) Hon är så snäll som gör mig sällskap....  Min älskade syster...!!!

Återkommer imorn. Ha det bäst nu... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0