Långfredag 2009

 Tänk vilken tur man har LEDIG en långfredag, så nu behöver man inte fixa o trixa me nån barnvakt bara vara med Kev o kolla på Tjorven på tv 8.00 på morgonen. Så himla mysigt att inte behöva stressa iväg på fritids o jobb....

Min syster sover hos oss igen, hennes kompis e lite konstigt först skulle dem åka till Gotland o idag på kryssning men det har varit problem med bokningar hit o dit :-(. Låter jätte skumt, bara prat, göra min kära syrra ledsen 2 ggr på lovet, men hon har haft det bra här hos oss, vi åt lite godis o kollade på Hjälp jag är med i Japansk Tv. (tror jag det hette)
Jag sitter här, Kev spelar Lego Star Wars på ps2 o Marielle sover (typisk tonåring)...

Ska snart göra mer frukost, Kev drack sin Yogurt nyss, så han vill vänta en stund på mer frukost ;-). Jag gör iallafall Gröt åt mig hoppas barnen också vill ha det, köpte iallafall bröd som Kevin älskar igår. O finsk korv som pålägg.
Det slutar inte där gör ju Finsk Korvsoppa till lunch. Mycke Suomi idag. Kanske äter lite memma idag också, men har inget hemma så får åka på besök till en som har 2 paket à 700 gr. Gott!!!

Oj nu gick jag ifrån datan o prata me K o M så jag kom inte ihåg att jag inte publicera inlägget ännu.
Men nú ska det borstas tänder o gå ut o spela fotboll, för oss systrar blir det att äta frulle.

Glad Långfredag!!! Kram                                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0