Ledig Måndag

Vilket härligt väder vi har idag jämnfört från igår då det var så himlans dåligt väder. Mulet regna o blåste, blääähhh.
Idag blir det att sticka ut o vara ute. Men innan dess ska Kev kolla klart på filmen jag hyrde åt honom igår. Den ska ju lämnas tillbaka idag.

Vet ej om vi har någon större lust att gå på fotbollen men tror vi åker till Storstan iallafall. Byta till sommardäck, skulle verkligen behöva tvätta bilen o vaxa den men orkar inte med sånt just idag. Försöka sälja några plagg idag får vi hoppas på. Imorn hoppas jag att mina kollegor köper några paket med.

Fortsätter att ha jätte ont i mage/rygg. får se om man kan göra ett skit... Vad arg jag blir på att ha ont varje månad. Men såhär ont var det länge sen jag hade. Har tagit v-tabl. får se om det räcker.....

Min syster sov här även i natt, hon vart väckt, men så ser det ju ut här, man får inte sovmorgon. Jag var den första upp i morse, ganska sent strax innan 8.00.... vi kollade på tv o sen satt jag vid datan så hon vart lite irriterad på mig, hon ville ju sova :-(.... inte jag...... eller kunde inte för värken....

Jag kom på att jag är lite sugen på cigg, men om jag t om avstått från cigg hos Heidi o Co då kan jag hålla mig ifrån. Har nog inte rökt på 2 månader tror jag !!?? kanske 6 cigg dem 2 senaste ute-gångerna, duktig för en tid rökte jag alldeles för mycke...

Kan inte sitta här hela dan, ska fixa lunch o sen dra iväg.... Heipparallaaa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0