Ledig Torsdag.

Va skönt det har varit på morgonen, vi vaknade ca 7.00... Sen har jag legat o läst en bok som jag kommer läsa ut idag, skönt då e det bara att börja läsa en ny bok. Jag köpte ju en massa nya böcker på rean så jag hinner nog läsa alla innan nästa bokrea startar ;-).... Kevin badade så han ska bara klä på sig o äta lite till innan han ska gå ut o spela fotboll, om jag känner honom rätt....

Jag måste hinna duscha innan jag ska börja tvätta har tvätt tid 10.30-14.00, så skönt att tvätta igen, jag trivs när jag tömmer korgen, sen tar det tills ikväll då börjar den fyllas på, men fattar inte vissa som inte tömmer korgen nångång!!?? Min korg töms varje vecka, fast vi e 2 så blir korgen full på en vecka, vilket innebär ca 4 maskiner per vecka. Spelar inte så stor roll för vi har 2 jätte bra maskiner nere i tvättstugan, visst skulle det vara skönt att ha en egen maskin, men får inte plats i vårat badrum....

Nu tjatar han om att han vill ha hjälp med en sak så jag får gå o hjälpa honom nu.

Höres senare. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0