Lördag

Vi har letat efter en mobil Kevin ska få o spela med. Jag hittade min mobil som jag hade 06-07, läste sms från min dåvarande kille Stefan. Vad gullig han var mot mig! Det är inte konstigt att jag sa upp lägenheten o skulle till honom. Sen foton o filmer från när Kevin var 2-4 år gammal Sötisen!!! Ska kolla om nån har sladd så man kan få dem i datan.
Man börjar ju tänka på allt möjligt från den tiden i våra liv. Verkligen kul att ha kvar....

Vi har ätit Grötfrukost o macka... Så nu klarar vi oss ett tag igen...

Idag ska vi Storhandla o sen får vi se vad som händer ikväll, igår kväll kollade vi på Talang 2009. Skulle inte kunnat gjort så mycke mer för jag mådde inge bra alls. Det är så roligt när Kevin orkar kolla på ändå halva programmet sen sa han att han ska lägga sig, han har nog alltid varit lätt att få i säng skapligt :-)..

Jag vill klippa mig idag, ska nog inte vara så stora problem... Vill jämna till håret lite för nu ser det inte klokt ut. Men det syns ju inte när man har uppsatt...

Vi hörs! Kram på mina läsare!

  Får se om man har pollenallergi, köper nässpray idag. 

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Vad är din favorit glass? =)

2009-04-19 @ 11:36:19
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0