Påskafton 2009

Det känns så skönt att jag kunde sova bredvid Kev på soffan när han kollade på barnprogram. Var så trött när han kom o väckte mig 7.00... Sen vart klockan runt halv 9 innan jag fixade frukost. Koka ägg till har helt glömt bort äggen denna Påsk, hehe...

Nu har vi brudar duschat o Kev är ute o spelar fotboll (som vanligt). Det ser ut som Robin, Marcel o en annan grannpojke. Dem har så kul här på gården, det tråkiga är att R o M flyttar från gården om 2 veckor. Inte alls nåt man ser framemot... Får höra av mig till Alicja eller min morbror så får killarna komma hit om dem vill, hoppas för Kevins skull.
Igår kväll var Robin o Kevin ute lite väl länge, det roliga var att A letade efter dem precis i samma stund. Jag skrek på henne medans jag efter en stund hör hur hon skrriker på hennes son. Det var min syster som hörde Kevins röst en bit bort. Så det var bara att duscha av Kevins fötter o mysa framför Talang 2009.

Tycker klockan blivit lite väl mycke innan Kev har kommit i säng runt 21-22 kanske inte så farligt för några men Kevin brukar somna senast 21... Men men han har ju påsklov!!!! Skönt för oss båda att vara lediga!!

 Kevin som Påskgubbe

Han ser ju måttligt road ut, men om man var utklädd till Påskkärring/gubbe på Ica Maxi i torsdags då fick man ju godis o pennor tror jag det var, tog bara detta foto hehe. Han är söt fast han ser så sur ut, mammas älskade lille pojk....

Nu måste vi ta o fixa oss o disken innan vi drar vidare till gravarna o sen ska jag o Kev till Heidi o co vi ska ha knytis o ha en trevlig påsklunch/middag... Trevligt!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0