Piggelinos!

Jag har redan fått fönstrena tvättade o ätit grötfrukost. Gott me en klick äppelmos. Det finns en del kvar att göra vika in tvätt o så men det ska väl göras fort. 

Annars e det väl så att en vän kommer o hjälper mig med datorn idag,sen ska vi till Fotbollen, måste göras för på onsdag kan inte Kevin gå för då e det dags för "pappatimmar" det räcker att gå en gång i veckan han spelar ju flera timmar om dagen hemma o på skolan. Helt tokig i fotboll alltid en fotboll i handen när han ska ut o leka.... Men han har tagit fram innebandy klubborna o bollen så kanske han varierar med det ;-)

Nu ska jag fixa lite för måste skjutsa Marielle till skolan vid 12, så kan ju ha det som utgångspunkt att vara klar då. Ska göra min Finska Korvsoppa till lunch, as gott ju ;-). Middagen blir ute i Storstan som vanligt efter fotbollen.

Kram på er nya som gamla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0