Så skönt väder!

Vi har ätit ute idag. Fastighetsskötarna har fixat "våran" bänk så vi invigde den nu på lunchen.

 
Lunch: Quirnfilè morötter/paprika/lök, potatissallad (igen) o bearneisesås

Brukar äta denna läckerbit med ris men hade ju så mycke potatissallad kvar sen igår så gjorde det lätt för mig att äta den idag också :-)... För den delen hade jag faktiskt tänkt cykla till affären för såg inget lättlagat hemma igår kväll, men hittade påsen me Quirnfileèr, vad lycklig jag vart..... Kevin älskar denna "kyckling" som han kallar det, hehe.... Får åka o handla nåt tills ikväll istället....

 Kevin höjer glaset med Cola

 Jag äter för fullt

Kevin tyckte fotot vart sött, men jag tycker jag ser ut som en ful gammal tant eller nåt med svart under ögona sjukan :-( ..... Vi dricker cola för i helgen blir det inget med det för Kevin ska till sin pappa, (14.00 lör- 17.00 sön) Dem ska fira Kevins halvbror på hans 1 årsdag.... Jag vet dålig ursäkt men cola är gott!!

Kevin stannade ute me en av sina "hundra" fotbollar och ropar på min att kolla hur högt eller såg du hur jag gjorde :-)
Jag var till tvättstugan o la tvätt i maskiner o torktumlare/skåp, jag bara njuter av att veta att snart e jag klar med våran tvätt, ska kanske ta tag i disken o bädda rent sen ska jag ta reda på tvätt o SEN gå ut o bara njuta av väder o min lillkilles sällskap.... Vilket härligt liv man lever med en gullig son o bara få göra precis hur man vill utan att fråga om lov osv...  Men såklart vill man hitta en man osv men just nu vill jag bara njuta av detta liv jag lever....

 Kevin äter glass på balkongen
´Hittade denna foto från när vi åt glass på våran balkong så gott o härligt, jag blandade i bokstavs Fullkorns kex i glassen det vart jätte smaskigt! ( Kevin tycker inte det e kul när jag ska fota när solen skiner i hans ögon)

Hoppas man får höra om bilen snart, pirrig känns det, men får se hur det blir....

Kram igen då ;-)...

ps såg att kamerans tidsinställning är kvar på vinterttid så plussa på en timme vi åt inte lunch innan 11 utan innan 12, hehe... Om detta nu är intressant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0