Sjukdomar överallt

Alla vi träffade i helgen e sjuka några i feber o några snoriga o danna. Min son hostar på nätterna dock inte ännu ikväll. Han har sovit en timme nu men det kan ju börja snart.... T har feber. Heidi o Bo såg inte pigga ut idag vi var där. Så håller mig hemma tills i helgen så man kanske inte blir mer sjuk. Jag har haft svårigheter att andas idag, det brukar jag få när jag börjar bli förkyld eller liknande....

Vi var till Fotbollen Jasper följde med. Jag o han sköt lite skott mot varann, det var riktigt roligt. Han är ju min gudson så det e roligt att få göra lite saker med honom. Såg dock att Kevin ville vara med oss istället, men jag sa att han får ju spela me sitt lag nu. Efter fotbollen åkte vi till T där fick vi middag nr.2. Kevin ville inte ha, han åt en halv macka istället...

Jag ska väl gå o kolla lite på tv snart tänkte jag .... Läsa klart en bok jag började läsa för ett par veckor sen....

God natt får man väl säga jag lär somna snart senare än igår iallafall.... Skryter om att orka kolla på tv heheh sen somnar man innan programmet börjat, det e jag det "ibland"....

Kram på er MINA läsare....

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

hehe kan ju inte påstå att det inte är obehagligt när han trycker ut sig :P



Hoppas du håller dig frisk. Vi får se tror att jag och Malin skulle komma förbi jobbet på måndag och hälsa på, så vi kanske ses då.

2009-04-16 @ 09:18:07
URL: http://jacqueline87.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Vilken fin blogg! Vill du vinna ett gratis smycke av mig? Just nu pågår en tävling där du vid vinst kan välja ett valfritt smycke från HildestamDesign värde minst 299kr. Självklart får du välja själv vad det ska stå på den silverbricka som ingår i vissa smycken. För att vara med och tävla behöver du bara skriva ett inlägg om HildestamDesigns smycken i din blogg och sedan skicka ett mail till [email protected] med en länk till inlägget. Tävlingen pågår tom Fredag den 17/4 kl 17.00. Lycka till!

2009-04-16 @ 11:05:18
URL: http://www.hildestamdesign.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0