Skärtorsdag 2009

 Dessa ägg var så fina så var tvungen att ha med dem i min blogg nu vid påsk o allt.
 
Vi ska väl måla lite ägg i helgen men tror inte dem blir lika prydligt fina, men garanterat FINA blir dem. I våra ägg finns ju kärlek från min son med dem är fina fast det skulle vara ett streck på.....

Kom hem nyss så vi ska duscha o bada sen blir det att åka till affär o köpa mat o godis till hela helgen. Ska väl göra en janssons frestelse, gravad lax o potatis, sill, köttbullar istället för kyckling köper jag Quirn fileèr, sen blir det nån god sallad. Ska även göra nåt av fläskfilèn jag har hemma. Kotletter o strips kan man ju ta nån måltid. Ja det blir en massa mat som ska göras nu är man ju ledig 3 dgr, lunch o middag varje dag så då blir det ju att ha lite fantasi ;-) Att komma på vad man ska äta är inte så lätt. Men det släpper nog när man kommer till affären.

Vill få allt gjort idag, så jag bara har att städa o tvätta imorn. Sen är det att ta det lugnt resten av helgen, kanske hittar på nåt att göra, hälsa på pappa bl a.....

Ha det så bra mina kära läsare så hörs vi senare.... Puss o Kram......

                                                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0