Skulle ha kunnat gissa det redan innan det började

alltså D.Housewives på tv, att jag inte skulle orka kolla på det. Kommer att kolla på reprisen i helgen, lite mer "normal" tid då. Jag var ju så trött igår så jag somna alltså innan 21.00 t om... Hann inte ens börja se på D-H.... hehehe

Idag slutade jag redan 12.30, men stannade kvar på jobbet o åt upp min matlåda. Annars skulle jag ha hungrat ihjäl. Så nu har man duschat o Kevin är ute i det fina vädret eller fint o fint solen tittar fram emellan molnen....

Idag har jag för första gången satt på mig min adidasdress som vi fick på fotbollen förra veckan, sköna byxor iallafall. Vi får byta om hos Heidi, för vi ska dit innan fotbollen.

måste skynda mig nu så vi höres. PUSS o KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0