Som sagt

drömmer jag jätte mycke på gott o ont. Berättade för M att vad jag drömde häromnatten. Kändes på nåt sätt skönt att berätta det för honom. Kändes lite konstigt dock.

Vi var till Storstan, men har inte fått på sommardäcken, bultarna satt i för hårt. Så det blir att få göra det på nåt ställe där det finns en maskin.

Imorn ska Kev till sin pappa 16.45-19.00 så då måste jag sköta om mig själv gå 45-60 min. Vill bara få ordning på min mp3 fattar ju inte hur man gör :-(..... ska fråga Jonas om han kan hjälpa mig kanske!??

Syrran sover här inatt med, men imorn lämnas K till fritids för tänker inte ha honom hemma hela veckan för jag jobbar ju själv, så imorn o på torsdag får han vara där. Tror det e öppet på torsdag det e ju ingen RÖD-dag.

Ska väl kolla på tv nu när Kev somnat o får se om vi pratar mer idag eller inte..... Vet inte vad jag vill, känner eller nåt längre, bara att allt känns så konstigt med allt. hoppas det är min tur att hitta någon snart. Människan ska inte vara "ensam".

Höres imorn eller nåt liknande. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0