Söndag 2009-04-26

Vilken fin dag det vart idag, jag cykla vid 11 tiden till Sirpa. Fika lite, sen sa jag att jag måste äta lunch. Så vi cykla till Måsta Pizzeria o åt varsin (nästan hela) Oxfilè pizzor, mums mums. Därifrån cyklade vi till Torshällas kyrkogård. Där ligger några personer man kände o några vilka man inte kände men "besökte" ändå. Jag kunde inte hålla tårarna borta när jag var hos Rasmus, fina killen. Känner med hans mamma o alla andra som kände honom. Tragiskt! :-(

Vad man känner sig "fri" när man cyklar längre sträckor, så skön känsla! Gör gärna om det fast min cykel inte har fler än 3 växlar, men den e bäst Den e ju en FINSK HELKAMA ;-)

Sirpa o flickorna kom o prova kläder efter min syster som vart lite för små o så. Dem ville ha allt, jag visste det för jag valde ut kläder o sen kastade vi en påse till Myrorna.


Från i fredags när jag tog med tjejerna hem från Fritids så dem kunde vara hos oss längre:
 Söta Grimas Ella

 Söta Melissa

 Nyduschad och trött Anette

Om ni undrar vart Kevin e så kan jag tala om att han vägrade komma ut på balkongen o sitta i solen med resten av oss.

Nu ska min syster sova hos oss, så vi ska äta lite kex o ost, dem där bästa me peppar o salt på.  De ska visst kolla på nån film, men får göra en paus när WipeOut kommer.

Bilden på presenten till Leon på hans 1 årsdag:



Ha en Extremt härlig söndagkväll!

Kram Anette

Kommentarer
Postat av: Bea

Bra blogg du har :)



- Allt bra med dig annars??

2009-04-26 @ 22:52:41
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0