Söndagkväll

O klockan är 21.00.... Har precis kollat på den allra mest spännande Wipeout avsnittet någonsin.... ;-)... Kevin är i säng nu, lite segt att få honom i säng tidigare ikväll..... Men han får lov o vakna i tid imorn....

Igår åkte vi till mamma o M efter Ica Maxi. Där åt vi Tacos o fruktglass, Icas egna, helt ok faktiskt... vi var där till 20.00 då började ju Robinson så vi sov där istället för att åka hem. Helt ok men jag somnar alltid framför tv:n där, som hemma, lika trygg o lugnt känns det.

Idag var vi hemma en liten stund innan det var dags att åka till Tuna Park, Jag köpte en tröja på Gina Tricot, jätte billigt 150 kr rea med kupong. Sånt gillar jag!!
Kevin har Världens bästa Mormor, hon köpte 2 par skor åt honom idag, bra början, jag har samtidigt kastat dem skorna jag inte tycker han ska ha kvar eller dem som blivit för små o man inte kan ge bort till nån bättre behövande.

Vi åt lunch på Max o sen åkte vi hem till Sirpa, hon var med till Tuna osv..... Kevin o Ella gick till våran gård o jag åkte hem efter ca 1 timme. Lagade Kycklinggryta a là Anette städade även golven, toan o dammade för jag hade knappast haft lust eller tid innan :-).... Måste ta o rensa bland papper o annat så man kan få det lite finare framförallt vid databordet...

Kevin har somnat tog nog exakt 7 min så sov han som en liten stock.... Det går fort att somna om man är en liten son till Anette..... Sådan mor sådan son......

Imorn e det Fotboll i "Storstan", det bli knappast att åka till Heidi o co hennes yngsta e magsjuk, stackarn.... efter fotbollen som vanligt Tarmo klar me maten. Så himla skönt att få det ur världen på en gång det tar på krafterna att spela fotboll... Jag har ju gjort kycklinggrytan, men kan vara skönt att slippa äta samma på lunch o middag samma dag (för mig), så kan vänta ett dygn så äter vi den till lunch på tisdan. Perfekt för jag jobbar ju kväll då....

Nu ska även jag ta o slappa så man kan komma ner i varv innan man ska sova o sen vakna till en väckarklocka :- (

HA DET SÅ HIMLANS SKÖNT DENNA SÖNDAGSKVÄLL!! Kram

Kommentarer
Postat av: En medmänniska

Hejsan!



Jag och några till har en ide, syftet att stötta Victors mamma och pappa Sofie o Peter. Vi hoppas du och alla andra som läser hör av er. Maila så berättar vi mer. Det gör du till mig på den här adressen: [email protected]



Hoppas vi hörs för det är bråttom!



Mvh En medmänniska

2009-04-21 @ 14:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0