Tiden går fort!

Vad fort tiden går när man har fler barn hemma. Fick me Melissa o Ella från skolan idag. Så vi har suttit på balkongen o ätit lite mellis o strutglass.... Det var så kul o umgås med dem. Vill ha fler barn, många!!!!! ;-).....

Kevin o Ella e ute o leker, jag o Melissa har sjungit Sing Star, nu sitter hon själv, orkade knappast fortsätta :-).... Vi får se hur det blir ikväll om man bara e hemma me Kev o mamma/ Marielle, eller om man åker till J vill nog det eller!!?? hehe... Fråga om jag kan få skjuts kanske?? ;-)... Kanske kan dricka lite ikväll, vet inte alls hur man ska göra..... Annars väntar jag tills imorn, JA det gör jag nog Kolla på Talang 2009 me Kevin o Mamma/M.... Kevin åker ju hemifrån innan jag hinner hem imorn, jobbar till 16.00, så ska stanna hemma, så man kan säga god natt o god morgon imorn bitti....

Känns lite svårt o göra såhär jag vill ju åtminstone hinna hem, men vad gör man när hans halvbrorsa har kalas imorn.... Vad söt han va i tidningen igår lillsnutten.... Fått mycke av pappan antar jag, hehehe, tur det.... *skämt* ;-)

Nu ska jag kolla om vi ska äta Tacos ikväll köpte köttfärs o har kryddor o sås hemma iallafall, köpa annat när jag hämtar M o mamma ...... Gott värsta fredags maten ju :)..

Vi var o åt med kollegorna idag, kinamat. Jag tog kyckling/grönsaker i sötsursås det var faktiskt jätte lyckad! Sen fick man ju sallad, bröd, läsk, kaffe o "chokladgodis" för 68kr. Det tycker jag e bra pris, inte ofta man får sallad o bröd på kinarestauranger...

Kom o tänka på att jag vill åka härifrån stan snart, måste se annat än E-tuna..... Får se om det blir Järvsö eller närmare nånstans... Vill träffa min väninna Jennie o hennes söta familj saknar dem!!!! Kryssning med Cinderella me Anne o några kollegor till kanske? Det finns rätt mycke att hitta på bara man gör det o inte bara planerar hela tiden, spontana resor brukar bli dem bästa....

Kram på er mina kära läsare

ps Kommentera nu!!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

mmm åh jag är svinsugen på kinamat haha...!



hoppas du får en underbar helg!

kram

2009-04-24 @ 21:58:29
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0