Typiskt

mig. Igår glömde jag min kycklinggryta o riset på spisen när dem skulle kallna, bara att kasta. Sen när jag skjutsade min syster till skolan tänkte jag att jag behöver ju inte ta med mobilen, därav inget paket hämtat ännu, jag måste ju ha numret på sms:et för att kunna ta ut paket. Som tur e kom jag på det när jag klev ur bilen, skratta åt mig själv istället för att vara sur, vad skönt det känns. Gör bara sakerna lite omvänt bara :-)

Så nu har vi kommit hem och då ska Kevin sparka fotboll mot mål o jag ska diska o städa. Som belöning får man hämta ut paketet och göra sina ärenden på stan :-)...... Tänka positivt att jag gör nåt bra med att fixa lite saker samtidigt som det känns ju bra att få allt gjort, då kan jag göra roligare saker på måndag när jag är ledig.

höres senare, måste försöka komma igång ....

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0