Utan Ipren skulle jag

ha gråtit hela natten!!!!! Jag har haft en sån värk idag att jag höll verkligen på att dö! Verkligen....

Jag o syrran kollade på Patrik 1,5 idag, den skulle jag ha fått sett för länge sedan, men en viss stjärna glömde nog totalt bort vad han lovat ;-) Men den gick o hyra för 15 kr, sen hyrde jag en film som Kevin också kan se på, nån Star Wars tror jag. Chilinötterna vi köpte var as starka, men det fanns ju as kallt vatten att dricka till dem :-)

Kevin kom hem runt 18 men ville cykla på en gång o det fick han naturligtvis göra. Grannpojkarna hann ju plinga på som vanligt :-) Så imorn kommer nog Robin hit för att kolla på filmen.....

Nej nu ska jag ta en cider! Vart sugen på det! Sen sova gott utan värk, hoppas jag!!!!

Större barn leker basket utanför, mitt sovrumsfönster, om dem väcker syrran tänker jag be dem sluta studsa!

God natt.......ZZZzzzzzzz Sleep well and dream good things! ZZZzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0