Vart en hemmakväll :-)

Jag hade inte mage att dra iväg nånstans idag. Jag ville vara hemma när Kevin gick o la sig. Så jag hämtade mamma o senare kom även Marielle hit.

Vi har ätit köttfärssås o spagetti, ej tacos Kevin ville inte ha det ;-).... Men det vart rätt gott faktiskt. Lite annorlunda recept ikväll. Imorn blir det ute-mat för lillkillen ska ju inte vara HEMMA.. Älskade son kommer sakna dig som vanligt....
Men du kommer hem på söndag då ska vi ha det extra roligt, sen har vi ledigt på måndag också då åker vi iväg nånstans sugen på Karlssons i S-näs, får se om man orkar åka dit :-). Funderar på Jysk dem har en sak jag vill ha. Har redan en sådan men vill ha en till... Vill åka till Ikea o köpa en soffa men det blir nog lite svårt med tanke på att bilen kostat/kostar så himlans mycke.Vet vad jag vill ha för soffa men helst en annan som inte finns på Ikea dock....

 
Serie Kozy från Em möbler! Diggar kuddarna

Alltså vilken cool soffa, priset är nog lika coolt kan jag tänka mig, på EM kostar sofforna upp mot 50 000kr kanske mer!? Denna vill jag ha! Nu börjar jag drömma mig bort till min drömvilla.


Jag skulle ha bl a dessa i drömvillan/trädgården
:

 
Dessa i vitt!! Skulle välkomna mina gäster...

 
Denna Grind skulle vara det första ni såg...

Jag har foto på mitt dröm badrum men det går tyvärr inte att lägga ut här :-(.....
Vilka stora drömmar man har men det ska bli verklighet nångång i framtiden!!! Måste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nej nu ska jag dra mig o evetuellt sova, börjar bli ordentligt trött nu... PUSS O KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0