Vilken härlig dag

Vi har varit på stan och utrett allt jag skulle göra idag plus städat så gott som allt, dammar efter helgen, om jag inte har lust innan. Vad skönt det känns att jag hann göra så mycke idag!

Ví var till min moster idag fika lite kaka o thè (med mjölk o socker) brukar på jobbet o hos Heidi aldrig ta nåt i Thèet.. Det är kul att spontan åka iväg lite, det har vi nästan slutat med, alla vill ju att det ska vara så gott som bestämt innan, men jag kommer ihåg tiden med Stefan. Vi åkte iväg o gjorde allt möjligt ihop, det var tider det! Hoppas på att träffa en kille/man snart som man har roligt med!

Tommy fick följa med på discot pratade även själv med mormorn till honom. Så vi kunde bestämma tider o så. Det ska bli kul, men vet inte om det är maskerad, hade en idè om att Kevin kunde varit nåt i stil Hawaiigubbe, han har en stor ströhatt, o Hawaiishorts. Han vart inte lika glad över min smarta idè.... hehe... Tog fram hans nyaste svarta jeans o en matchande skjorta istället det tyckte han var bra, vilken tur jag har :-)

Vi ska alltså åka snart. Har ingen lust egentligen, men man får ställa upp för sin son o hans kompis. Det är bara för jag kom hem o slappnar av o då kommer tröttheten smygande... Men kul för min son då e det kul för mig gillar känslan att få göra honom glad o se att han har kul med kompisar o så. Som nu ser jag ut från fönstret o ser honom med en massa grannpojkar, vissa sparkar boll o andra cyklar, Kevin fick sin cykel lagad av T igår så han kom med den idag, Snällt av honom än en gång! Nu kom Kev in för att hämta sin "pangare".

Nu ska vi endast äta nåt enkelt innan discot. Där blir det ju en massa gott o blandat.

Höres , pusselipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0