Vilken pytteliten kattunge

jag o min son var o kollade på nu ikväll. Så söt!!!! Ska lägga ut bild på den senare.

Jag skjutsade Kevin till hans pappa, sen åkte jag till Heidi o co, där lilla Oscar stukat foten rejält. Stackars liten!! Heidi gjorde viss antydan att ge sina grodor till min son men där går gränsen, vill inte ha dem. Skulle aldrig orka göra rent akvariumet. Det e klart dem heter ju alla mina namn för, mellan o efternamn, vet inte varför men jag ser nog ut som en albino.... Sen åkte jag till Tarmo en timme o bara kolla på nån debatt om alkoholism på tv. Intressant för många dricker ju alldeles för mycke, jag har gjort men inte längre! Skönt!! Tycker inte det e lika kul o ränna ute längre....

Nej nu måste jag dra såg att klockan e en massa o Kev sover inte har inte heller borstat tänder eller nåt. Iiiick jag har haft så svårt o väcka honom 2 mornar i rad så måste få honom i säng inom 30 min iallafall, hoppas det fungerar!! Vill inte stressa o "bråka" imorn bitti.

Kram på er sötisar o snyggingar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0