Barnfri!

Kevin sover hos mina kusiner, Robin o Marcel <3 Deras mamma frågade redan förra veckan, men då hade jag ju mina syskonsöner här.. så vi bestämde att han sover där inatt o imorn kommer Robin o Kevin hem till oss :-), i like it :-) Köpte förresten en keps till Kevin för 80kr idag istället 120kr hehe tyckte jag gjorde ett klipp hehe :-) as cool den ska han få i födelsedagspresent eller kanske när han börjar skolan som present för att han börjat den långa skolgången, hehe.. Min lilla pojke är så STOR nu ;-)

Har varit till Tivolit o Åfesten idag. Rainer Rasmus Moa o jag åkte radiobilarna :-) Rätt kul faktiskt, Sen mötte vi upp mina systrar för en middag på Ming.  gott!!

Cykla sedan hem o kolllade på tv med Jessica. :-) Nu e hon ute me Lollo (hennes hund) och jag passar på o skriver ett lite kort inlägg...

Kram på en onsdagkväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0