Begravning, bio o lite sällskap på kvällen/natten

vi åkte o hämtade blomman vi köpt till vår kusin/systerson Markus begravning först o främst.


Jag sa att jag ville ha 3 röda rosor som för mig betyder " Jag älskar dig"  Denna hjärta var speciellt för dig Markus Kristian Salmijärvi. Ingen annan har haft en sådan här tidigare.  Saknar dig!<3










Jag och min älskade syster Marielle var efter begravning på bio ville tänka på annat och visst fick man skratta åt filmen
" Sommaren med Göran ".



Jag åkte iväg några timmar så Marielle kollade efter Kevin då.  Det hade gått bra. :-) Tackar syster!!

  Ann-Marie o hennes äldsta dotter Mia
  Ann-Maries yngsta dotter Lisa o Rainer
  Mattias o Jörgen, Matte

Tack för en trevlig kväll, trots att jag var jätte trött o slut i hela kroppen...

Nu ringde min kusin Mia och talade om att dem ska komma till Eskilstuna snart, jätte kul!!! Dem tog det på allvar vad jag sa på begravningen igår att vi måste ses oftare.

Ha en bra lördag! Kram

Kommentarer
Postat av: fröken K

Hej. Jag vet inte hur jag ska skriva detta, men jag googlade på min gamla vän Markus för något år sedan och fick se att han hade gått bort. Jag blev jätteledsen och har försökt få reda på vad det var som hände med honom. Jag och Markus umgicks en period när jag bodde i Göteborg och han i Eskilstuna. Vi umgicks ganska intensivt och han delade mycket av sitt liv med mig. Kan det vara samma Markus Salmijärvi som du skriver om? Jag vill väldigt gärna veta vad som hände honom. Jag saknar honom. Du får gärna skriva till mig på mail eller tillbaka i min blogg.

Med vänliga hälsningar Karolina.

2011-03-03 @ 18:49:05
URL: http://marengo1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0