Efter kort arbetsdag

Åkte vi till storstan o hälsade på "frugan" o hennes familj.. Jag slingra hennes TJOCKA/KRAFTIGA hår, o hon e smart (äkta blondin) köpte endast ett färgnings paket, hennes kille fick åka o köpa ett till :-) Hoppas hon lär sig!!!! ;-) Gör du det!!?? <3

Men jag tänkte åka hem vid 19.00 då hittade inte jag min son nånstans, paniken kom ikapp mig efter en stunds letande!! Men vi (mammorna) hade några som hjälpte till o leta tack alla inblandade :-) Det e inte lätt o veta vart dem kan vara, men här vet jag ju ställena vart grabbarna brukar hänga på :-) Bara fråga grannkillarna så vet man ju direkt, hehe... Vi var hemma 1 timme senare tog lite lång tid kanske, men allt e bra med killarna så huvudsaken e väl det!!!

Hade tyvärr kameran hemma så fick ju inga foton med mig hem dem ligger i Heidis kamera :-( Skulle ha visat Världens sötaste lillkille DEX!!! Får vänta tills jag får ta del av fotona, hoppas snart....


Nu har jag väntat i 1 timme om inte längre inga rop från bosse så struntar i att lägga upp dem här o nu. Tror dem har en massa med att  göra för Heidis son Jappe kommer hem :-) Saknat honom måste fråga om dem vill med på äventyr innan skolorna börjar kanske??


Kram på er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0