En bra dag

Idag jobbade jag o Kevin var på fritids. Han ska få vara ledig imorn han tar med ps2 o buzz mm till Marielle o mamma. det e så kul o bra att Kevin har en mormor o moster som ställer upp till tusen... På fredag är ju jag ledig så då e vi hemma.

Vi har även varit på fotbollsträningen som var jätte rolig, men lite för flummig för min son iallafall. Hoppas MATCHERNA går lite bättre ;-) gillar tränaren Jocke han sa idag att om killarna hellre leker så kan dem inte vara med på träningarna, tycker om att han e snällt sträng.. Tack superduper tränaren!!!

Jag kollar på ny mobil, vilka sjuka priser. Några muppar köper mobiler för 990 + 14416kr alltså 15000kr oj får man en EU moppe på köpet hahahah vilket skämt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kommer kolla efter en mobil kontant o ingen mobil som kostar 7000 iallafall..

Jag fick massage av Katja idag skönt!!! TACK...

Kevin somnade nu :-S strax innan 22.00 Inte lätt o slappna av efter en "hektisk" dag...  ( Glömde publicera inlägget förrut fick väl nåt annat att göra mitt i allt!! )

Har det jobbigt just nu sitter o känner mig helt nere (gråter). Känner tomhet i hela kroppen... :-,,( Saknar 3 personer i mitt liv o dem 3 kommer inte tillbaka, men hoppas få träffa dem nån annanstans i framtiden!!!

Älskar er alla mina vänner o släktingar, kram på er alla andra också som läser min blogg :-) Kommentera gärnas så jag vet vilka ni är :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0