Finnkampen

Det var jätte roligt! Men vi hade en massa stress mycke pga av att ingen riktigt visste hur allt skulle skötas, men allt gick att ordna till slut. Jag vill inte se Mc Donalds på ett bra tag vi åt där 3 ggr :-( men det fanns knappast några alternativ hahaha... Tack alla som var med på resan...





Förväntansfull med den rätta flaggan på kinden



Marielle o Kevin <3



Regnet o solen vartannat fint!!





Vill minnas när Finländarna var på topp





Kronprinsessan Viktoria var på plats



Han vann över Musse Så Starkt Gjort!!!



Kevin me sitt "stirra" blick o jag



Kevin gillade såpbubbel maskinen



Vi gjorde ett bord till vårat finska supporterbord



Grattis Vår Egna Bror. Du vann över oss hahah din filur :-)

Alltid kul att göra nya saker :-) Som denna upplevelse med SUOMI SUOMIIII SUOMIIII skrikandes för fulla halsar :-) den kommer jag kanske inte få uppleva igen, nästa år e det i Suomi tror jag.. så då blir det att kolla på tv:n istället.

Men nu gott folk ska jag försöka få lite sömn. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0