Första Klassaren

Min älskade lillkille har börjat i första klass idag 20/8 2009!


Så STOR Kevin ser ut :-)


Kevin o Simon. Man riktigt ser spänningen i min sons ögon! :-)


Kevin o Rut <3

Tänk att min son o en till i klassen känner ALLA i hela klassen dem e ju iofs bara 15-16st.

Vi har varit o shoppat lite me Sirpa idag. Jag köpte 2 as sköna kuddar på JYSK o sen lite annat smått :-)

Lite spännande med skolstart, fixade Kev`s ryggsäck med nya inneskor, pennfodral o så. :-) Tror allt går bra läraren var bra o allt e ju rätt så likadant för barnen bara det att dem har fått flytta upp en våning.

KEVIN DU KOMMER VARA EN BRA FÖRSTA KLASSARE, MAMMAS BÄSTA!!!! ÄLSKAR DIG!!!

Kram på er alla, vi "hörs" under helgens gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0