Helgen.

Har varit lugn för min del fast inte så händelsrik för jobbade ju :-(  Men det gick rätt bra faktiskt för att ha varit ledig i 5 veckor o sen börja med en 6 dagars vecka!! Kevin var hos pappan fre-lör 16.00-14.00, sen på kalas i gårdslokalen här hemma, för grannpojken Jonathan fyllde 6 år :-)
Sen åkte vi till storstan för att Kev skulle sova hos tränarens Jockes familj TACK!! Det var nämligen träningscup i söndags. Jag såg ju bara sista matchen, den gick lite som det gick, hehehe...

Min son var såhär söt o fin:





Bilderna e privata!!

Vi var till Tarmo o åt soppa o goda smörgåsar efter en lång dag på Torsharg. Det är alltid lika uppskattat!!!! Min son gjorde min söndag till en jätte härlig avslutande dag på förra veckan. Sen efter att han somnat kom en vän förbi det var också trevligt att få prata lite. Vänner för livet som gäller....

Idag har jag Marielle o Kev cyklat till Rinmansparken efter en jätte mumsig lunch, fläskfile, strips o beasås. Tackar mamsen...

   
Solig dag med lite blåst, 4:e bilden e på Kev som "spelar" så fint det låter liksom så jätte fint... d e säkert...

   

Det var fotbollsträning idag så det var vi på och på onsdag kommer inte Kev åka dit för han ska till mina kusiner o sova. Sen torsdag till fredag ska han den yngre sova här KUL!!!!

Nu e det så att jag måste stänga av här, ska orka med jobbet imorn med ;-.)
ByeBye puss o kram....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0