Jag=jobba o Kevin=hemma me moster

Vilken tur jag o min son har, jag behövde ej väcka Kevin i morse för Moster Marielle sov här förra natten. Vi åkte till fotbollsträningen och sen till Kina o köpte 2 portioner, 1 kyckling o 1 biff me grönsaker o ris. så gött!!!! Mums åt det till lunch på jobbet idag med :-)

Det hade gått bra idag. Tack Syster!!!!! Du e ju för snäll!!

Ända nackdelen e väl att Kev blöder näsblod OFTA. Han hade gått till toaletten själv utan att väcka M. Så jag frågade varför han inte väckt henne till svar fick jag: -  Men jag klarade det själv ju! Vaddå van vid att blöda näsblod. Stackarn. Jag blödde ofta när jag var barn o det typ forssa från näsan :-( tur att det lugnat ner sig nu...

Jag köpte även en blomma o gav 150kr till kläder plus en dagcreme till min väninna som fyllde år för en dryga vecka sedan, Grattis Sirpa!!!! Vi fick jätte fina badlakan av henne Spiderman o delfiner var det på dem, sen fick jag en korköppnare i en viss modell, går inte in mer på detaljer här :-) hahaha Hon e bra rolig hon. Hade tänkt att den här passar Anette, alltså mig hehehe... TACK TACK TACK!!!! alltid kul att besöka vänner över en kopp kaffe...

Storhandla me syster Kev o Ella åt min mamma, det vart lite tungt.

Har för övrigt JÄTTE ont i rygg/nacke sen ca 3 dygn nu måste nog vara hemma om detta inte går över, började nästan gråta på jobbet idag så ont hade jag!!

nu har jag Jess o Lollo på besök, måste sluta.

Ha det bäst. Pussar o kramar till er min kära läsare... / Anette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0