Min syster M o mina systersöner

är här nu dem ska sova över hos oss!! ( i torsdags ) Det e så himlans trevligt och skönt att ha dem här. Mina älskade pojkar o syrra <3 Vi gjorde hemlagade hamburgare me lite strips, för 3 av oss iallafall, :-) Pojkarna spelade fotboll blåste såpbubblor, spelade GTA ( Kevin får inte köpa nån egen sån spel, men jag tycker det ok om jag e med o kollar när dem spelar de spelet) sen gjorde dem väl annat med som jag inte minns nu heheh..

     

Allt kändes mycke bättre då vi var samlade, så mycke bättre! Dagen innan hade jag gråtit en hel del så jobbigt... :-( Sov jätte lite o var ändå pigg pga av sällskapet såklart mina guldklimpter här i livet !!!!!!!!!!!!

Sen var vi på Parken Zoo alla vi utom Rasmus ( ville inte med ville va med polarn) och min moster Ellen och hennes barnbarn Nova :-) Riktigt trevligt var det!! Men otroligt varmt bara vi tog med hemmagjord saft o kex. Sen åt vi på plats världens dyraste restaurang, tyckte nästintill jag iallafall. Barnen åt/drack varsin Snow Flush tror jag det hette. Och åkte även karuseller ;-)

    
                           

Åkte till Västerås o lämnade av min moster o Nova. Tommy hem också såklart :-) Sen på kvällem hade jag velat dricka några cider o kanske gått ner på stan men det slutade med en cider o sen inge mera. Förlåt Rainer... 
Jag jobbade idag o kommer även göra det imorn. Kevin har varit hos sin pappa, sen på kalas hos Jonathan grannpojken vart 6 år gammal. nu e han hos Jocke me familj. Kevins tränare, han sover där för han har fotbollscup imorn från 8.30-16.30 en jätte lång dag på Torsharg med andra ord :-) Nice..... Jag ser iallafall 1 av 3 matcher för jag sa att jag ville ha Kev i laget som spelar sista matchen kl 16.00 kommer gå tidigare imorn med 1 timme helst!!! Har jobbat lite på min fritid så jag fick ta bort en timme sa min kollega, tack för den! Jätte snällt....

Måste ju tala om att efter att jag lämnat min son så åkte jag till Tarmo först o sen till Heidi o co träffade min "gansta kompis" DEX.... Så söt, men ack så ont i magen han hade :-( Ska tillbaka till dem i veckan orkade inte slingra hennes hål eller jag menar hår, hehehe ;-)



Nu ska jag kolla på tv o sen sova ska upp tidigt imorn. Kram

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vilken fin familj du har! mysigt att träffa sina nära och kära =)

hoppas ni sover gott!



kram

2009-08-09 @ 00:03:01
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0